de ce sa creezi un blog

De ce să creezi un blog şi de ce ar vrea lumea să audă ce ai de zis

În acest articol îţi voi explica de ce să creezi un blog. Nu îţi voi descrie motive banale ci doar ideile unei persoane care a făcut din blogging, în ultimii 12 ani, principala activitate. Îţi voi spune exact ce vrea să audă publicul şi ce ar trebui să scrie cineva care încă nu are idee de unde să înceapă.

Eşti pregătit? Aşează-te comod şi citeşte-mă cu atenţie.

Fiecare dintre noi are o poveste, ceva special pentru restul lumii. Defapt, ca să îţi zic adevărul, avem mai mult de una, atât de multe încât ne putem considera unici şi de neegalat.

Povestea mea, povestea ta, sunt acele lucruri care ne fac extraordinari şi speciali. Poveştile sunt acelea care ne fac experţi, pasionaţi, mândrii de noi înşine şi de ceea ce suntem.

Când am deschis prima dată un blog, am făcut-o din curiozitate şi cu dorinţa de a experimenta cele mai importante instrumente pe care le puteam găsi online, pentru a povesti povestea mea lumii întregi.

Aveam doar 18 ani şi puţinele cunoştinţe pe care le învăţasem lin timpul liceului. Nu a fost un succes imediat, ci mai degrabă ceea ce mă inspiră era o pasiune incontrolabilă de a ieşi în evidenţă , de a-mi face ascultată vocea.

În schimb, pe blogul rango.ro încerc să arăt tuturor cum pasiunea este o alegere şi o investiţie pe termen lung, care da mari satisfacţii. Astăzi explic lumii care sunt instrumentele şi strategiile potrivite pentru a împărtăşi propriile idei în lumea întreagă.

Des mi se întâmplă ca profesionişti, clienţi şi companii să mă întrebe de ce să deschidă un blog.

de ce sa deschizi un blogDe cele mai multe ori întrebarea lor este motivată de incertitudini şi dubii. Mulţi nu se simt destul de pregătiţi în ceva anume pentru a putea scrie despre acel ceva online, mulţi nu îşi cunosc încă vocaţia şi mulţi nu ştiu despre ce să scrie.

Acestor persoane îmi place să le spun să înceapă cu propria poveste, să o parcurgă pas cu pas şi să descopere care sunt acele competenţe şi calităţi care le fac unice faţă de oricine altcineva. Există un început de „competenţă cazuală” în fiecare din noi.

Ai putea să nu te consideri un expert, dar în realitate există milioane de persoane în lume, care în acest moment încearcă să afle ceva ce tu probabil ştii deja. La fel cum un copil se uită cu uimire la un adult, care reuşeşte să îşi lege şireturile, alţii pot învăţa de la tine şi te pot plăti pentru ceva ce tu stăpâneşti fără niciun efort.

Pentru început, nu uita niciodată că în viaţă există ceva pentru care tu eşti mai bun decât ceilalţi, iar lecţiile pe care tu le-ai învăţat deja sunt utile şi preţioase pentru alţii.

În al doilea rând, nu uita că experţii sunt, înainte de toate, studenţi şi că poţi studia şi tu pentru a deveni un expert în ceva anume, începând de acum.

[Tweet ""Spre norocul tău, drumul spre excelenţă este întotdeauna liber!""]

De ce să creezi un blog. Cum să construieşti o credibilitate cu ajutorul pasiunilor tale

Tuturor persoanelor care îmi cer o consultanţă, propun următoarea întrebare: „Care e povestea trecutului tău pe care ai putea-o povesti celor care vor să te asculte? Care e experienţa pe care ai depăşit-o şi pe care ar putea-o întâmpina în acest moment publicul tău?”

Acea poveste este elementul fundamental al credibilităţii tale. Persoanele doresc mai mult decât să ştie că ai trecut prin aceleaşi experienţe ca şi ei şi prin aceleaşi probleme.

scrie cu pasiuneSă deschizi un blog înseamnă să faci un gest important. Înseamnă să îi ajuţi pe ceilalţi oferind propriile competenţe, propriile poveşti şi propriile idei. Să deschizi un blog înseamnă să scrii de plăcere.

Vorbeşte despre problemele tale. Educatorul B.T. Washington a spus cândva „Succesul nu se măsoară prin poziţia pe care o ocupi în viaţă, cât prin obstacolele pe care le depăşeşti„.

Conţinuturile de valoare, sfaturile utile, ghidurile practice sunt cele mai bune produse care susţin economia online.

Să deschizi un blog şi să publici astfel de conţinuturi înseamnă să investeşti în propria carieră, înseamnă să te pui în valoare şi să creezi propria credibilitate prin împărtăşirea propriilor competenţe.

Problema persoanelor cu care lucrez de obicei şi cu care vorbesc este că des se tem de expunere, se tem să povestească despre ei înşişi, să împărtăşească propriile idei şi propriile valori.

De aceea, şi ca să închei acest articol, vreau să citez un discurs faimos:

Frica noastră cea mai mare nu este să fim neadecvaţi. Frica noastră cea mai profundă este să fim mai puternici dincolo de orice limită. Este lumina noastră, nu întunericul din noi, ceea ce ne sperie cel mai mult. Ne întrebăm: Cine sunt eu pentru a fi genial, superb, talentat, fabulos?

În realitate, de ce nu ai fi toate astea?

Te salută amicul tău online,

Alin Macsim Business Marketing Specialist

Alin Macsim

Sunt un wordpress entusiast, un blogger căruia îi place să scrie despre creşterea personală şi în afaceri şi un mare iubitor de marketing în general. Mă găseşti pe Facebook, Twitter şi Google+. Promit să îţi accept prietenia.

Lasă un răspuns