strategie de marketing viral

Cea mai bună strategie online: succesul tău este rezultatul unei investiţii pe termen lung

Pe internet uneori poţi câştigă, alteori poţi pierde. În acest articol îţi explic de ce nu ar fi trebuit să abandonezi cea mai mare parte din ideile tal şi care este cea mai bună strategie pentru a avea succes online.

Acest articol este inspirat din ideile lui Seth Godin, unul dintre cei mai mari experţi de marketing din lume. Te sfătuiesc să îi citeşti şi cărţile.

Eşti pregătit? Să începem.

Există o mare problemă care are legătură cu influenţa pe care o are internetul asupra minţii: faptul că eşti pregătit să vezi imediat rezultatele.

Deschizi un blog, te străduieşti o săptămână pentru a-l lansa, vezi primele rezultate şi o bună creştere iniţială, care apoi se transformă într-o linişte plată. Nicio îmbunătăţire, nicio explozie de vizitatori.

La fel pierzi vremea şi pe social media: setezi profilul, publici conţinuturi şi atragi followeri. Dar la un moment dat ajungi la acelaşi punct de plateau în care nu observi nicio creştere substanţială.

Trebuie să recunoşti, în acest punct începi să îţi pierzi motivaţia şi te gândeşti să renunţi.
Mulţi se clatină şi pun în discuţie genialitatea propriei idei iniţiale.
Alţii, în acest moment renunţă la toată întreprinderea.

Tu nu vei face niciodată parte din acest grup de perosoane.

Cea mai bună strategie de succes online este una pe termen lung

Adevărul este unul singur:
În cea mai mare parte din cazuri mediul online cere o strategie pe termen lung pentru a atinge succesul dorit.

strategie marketing: punctul critic

Conform lui Seth Godin, Boingboing a devenit unul dintre cele mai citite bloguri din lume doar după ani şi ani de insuccese. Dacă astăzi se poate bucura de titlul pe care l-a câştigat, e doar pentru că echipa din spatele lui nu a renunţat niciodată.

Ironia internetului este că tehnicile furnizează rezultate foarte rapid. Poţi contacta pe cineva pe Facebook şi după puţine minute îţi poate accepta cererea de prietenie.

Dar ceea ce necesită într-adevăr răbdare este estrategia care stă în spatele fiecărui succes; trebuie continuată cu orice preţ.

Strategia este partea cea mai dificilă, nu tehnicile.

Dată viitoare când vei avea o mare idee, găseşte forţa necesară pentru a păşi cu încredere pe drumul către realizarea acesteia.
Nu te opri la prima dezamăgire, nu te lăsa blocat de prima problemă.
Aceste comportamente greşite nu sunt pentru tine, sunt pentru persoanele care nu au voinţa necesară pentru a câştiga. Lasă-i pe ceilalţi să eşueze!
Dacă ideea ta e într-adevăr bună, poate o vei putea vedea atingând punctul critic.

Dacă nu ştii ce este punctul critic, atunci închei acest articol prin citatul lui Malcolm Gladwell:

Punctul critic este limita după care ideile, moda şi tendinţele „explodează” în mod viral şi se răspândesc cu o creştere exponenţială.

Ai mai auzit vorbindu-se de Viral Marketing?

Te salută amicul tău online,

Alin Macsim Business Marketing Specialist Post Scriptum: share this post

Alin Macsim

Sunt un wordpress entusiast, un blogger căruia îi place să scrie despre creşterea personală şi în afaceri şi un mare iubitor de marketing în general. Mă găseşti pe Facebook, Twitter şi Google+. Promit să îţi accept prietenia.

One thought to “Cea mai bună strategie online: succesul tău este rezultatul unei investiţii pe termen lung”

Lasă un răspuns