erori seo de evitat

3 greşeli SEO pe care le fac şi profesioniştii

Există unele greşeli SEO pe care probabil şi tu le faci în acest moment, şi asta ar putea să te coste SCUMP. Dar mai rău decât atât, ai putea chiar să te gândeşti că faci ceva benefic pentru rank-ul site-ului tău.

Aceste erori se pot rezolva în câteva minute, deci te poţi ocupa chia acum de asta. Dar care sunt aceste erori?

Eroarea #1: Aspectul site-ului tău.

Este uimitor cât de multe site-uri încă poartă menţiunea „Sunt doar un alt blog generic WordPress”, un detaliu ce sigur îndepărtează cititorii şi sigur nu îţi va aduce nici un backlink, dar mai ales niciun succes.
Oamenii continuă să creadă că Un Conţinut Optim=Un Design Optim, şi de aceea încă se pot vedea site-uri care conţin o mulţime de anunţuri AdSense deasupra „îndoiturii”, şi nimic altceva…şi sunt complet neatrăgătoare.

După spusere SocialTriggers, utilizatorii evaluează site-ul tău în funcţie de design şi nu de conţinut, iar persoanele care vizitează un site neatrăgător fac un singur lucru, se îndepărtează imediat.

Cu timp în urmă, să creezi un site simplu şi urât şi să fii totuşi în topul rezultatelor de căutare în Google, era posibil. Astăzi, în schimb, nu mai e! Pentru a te găsi în aceeaşi poziţie, ai nevoie de o mulţime de backlink-uri de la site-uri cu autoritate. Şi sigur nu vei primi aceste linkuri dacă ai un site cu o mulţime de publicitate inutilă.

Pentru a rezolva problema:

  • Renunţă la anunţurile Adsense
  • Evaluează mereu aspectul site-ului tău din punctul de vedere al unui utilizator care-l vizitează pentru prima dată
  • Angajează un designer profesionist

Eroarea #2: Ignoră termenii de căutare de tipul long-tail

Majoritatea celor care deţin un site sunt obişnuiţi să se concentreze pe un termen de căutare care, cred ei, să descrie mai bine site-ul, articolul sau pagina. Puţini, însă, ştiu că poţi dubla sau tripa traficul cu ajutorul rezultatelor de căutare pentru termenii long-tail.

Pentru a rezolva problema:

  • Creează conţinuturi optimizate pentru long-tail
  • Împrăştie termeni long-tail prin articolele şi paginile care au deja un bun ranking

Eroarea #3: Ignoră Cuvintele cheie care fac Trend

Cine utilizează Google Keyword Planner crede că e Sfântul Graal al cuvintelor cheie. Nu e un instrument care face miracole, deşi te poate ajuta,uneori, să le împlineşti.
De cele mai multe ori, e nevoie de timp înainte ca un cunvant să ajungă o tendinţă. De aceea poţi creşte traficul în câteva săptămâni creând conţinuturi în jurul cuvintelor cheie care nu apar în instrument, sau pentru care nu este calculat cu acurateţe volumul de căutare.

Pentru a rezolva problema:

  • Foloseşte Google Suggest
  • Foloseşte Google Trends

Dacă sunt şi alte lucruri care ar putea face parte din această lista, comentează aici jos si împărtăşeşte articolul cu dragoste.

Alin Macsim

Sunt un wordpress entusiast, un blogger căruia îi place să scrie despre creşterea personală şi în afaceri şi un mare iubitor de marketing în general. Mă găseşti pe Facebook, Twitter şi Google+. Promit să îţi accept prietenia.

Lasă un răspuns